Wednesday, April 28, 2010

Ketua Penerangan Umno Cawangan Makmur Setia dilantik Senator

Riuh rendah Bahagian dan cawangan Umno seluruh negara apabila hanya berjawatan Ketua Penerangan Umno Cawangan Makmur Setia yang baru menyertai Umno kurang 3 tahun sudah dilantik sebagai Senator, Mohamad Ezam Mohd. Nor, katak yang melompat semula ke lobang najis dilantik sebagai Senator, Seorang Ketua Bahagian di Selangor yang kami temui menyatakan bantahan keras terhadap perlantikan Ezam, beliau serta beberapa pimpinan di peringkat Bahagian dan cawangan seluruh Selangor bercadang mahu menghantar memorendum bantahan kepada Presiden Umno Naijeb dalam tempoh terdekat bagi memohon pembatalan perlantikan Ezam sebagai Senator,

Beliau yang juga merupakan orang lama Umno menyatakan kami akan tentang habis habisan jika terus bertindak melantik orang yang pernah khianat terhadap Umno, kalau Ezam boleh mengkhianati Anwar bekas bos beliau yang dia bekerja puluhan tahun maknanya ezam juga boleh mengkhianat kita. Kita punyai ramai pemimpin yang berkebolehan, kenapa perlu lantik Ezam? Apa sumbangan Ezam kepada Umno? Sepanjang beliau menyertai Umno berapa kerap dia bersama kita? Dia hanya sibuk dengan bisness di Indonesia, Metting pun tak pernah datang.. dan macam-macam lagi leteran veteran Umno ni..

Kepada saudara Ezam selamat bertugas, semoga dengan gaji yang diperolehi dapat membayar segala hutang-piutang yang kian bertimbun sekarang. Boleh lah terus kekal di Malaysia memandangkan bisness kayu di Indon dah semakin merudum, kembalilah berpolitik dalam Umno yang lebih menjamin kekayaan daripada bisness yang penat tapi tak ada untung tu.

No comments:

Post a Comment