Wednesday, March 24, 2010

Bloggers Jalanan Pro Ump No BeEnd terkedu


Bloggers Jalanan Pro Ump No BeEnd terkedu bila DSAI dedahkan Kempen 1 Malaysia ciplak dari kempen 1 Israel. Semalam aku sempat la lepak dengan sorang kawan bloggers pro UmpNo kt pot biasa Sek 7 shah alam, tengah duk sembang-sembang terkeluar la plak cite 1 Malaysia, dia sendiri pun terkejut dengan pendedahan tu, dia cakap "aku pun x leh ckap apa lah, aku ingat ini idea Najib" itulah ayat yang terkeluar dari mulut si mamat ni, si mamat ni kalu korang nk tau dalam blog dialah yang duk tak renti-renti tuduh DSAI ejen Israil dari dulu lagi, dulu mamat ni masa dlm PKR dia anti PAS, la ni duk anti tahap gaban pada PKR pulak.

Lagi satu aku nk cite la kan, mamat ni masa himpunan Bersih dia tak pegi, aku duk la telipon ajak dia, ni dia kata "wat pa hang pi, bukan nye ramai pun yang turun". Masa aku duk tengah-tengah ribuan manusia depan Istana aku siap wt video call kt dia tunjukkan ramainya rakyat turun masa tu. Pastu masa himpunan Hindraf kt Klang aku tak gi sebab anak aku sakit, dia pulak wt video call siap tunjuk duk bediri sebelah Gobind Singh (anak Karpal Singh) tp dlm blog dia duk melalak memperjuangkan hak melayu konon. Apa lh kawan aku sorang ni... Lu Pk Lh Sndri

No comments:

Post a Comment