Tuesday, July 27, 2010

Bloogers Pro BN yang sengal..

Semalam aku terima mesej dari kawan-kawan lama yang semakin cenderung pada UmpCo (geli lh nk taip), dia kata blog hentam Suhaimi, "Keris Putera" semakin hari semakin mendedahkan siapa YB Suhaimi Raja Pasir, aku pun bukak lah blog yang dicakapkan tu, ni aku nak bagitau, 1st aku bukak dia cerita pasal YB Suhaimi nk lawan YB Yakob, apa punya sengal lah budak hingusan Keris Putera ni,

YB Suhaimi ni pembantu exco YB Yakob, dia dh jawabpun dia yang menjaga hal ehwal pasir di Selangor, lagipun ketika menjawab dia merupakan Director syarikat dan menjawab bagi pihak KSSB, baru betul, bukan macam Noh Neh yg datang dari plenet mana tah tu gi cakap pasal pasir selangor dan dalam masa yang sama a/l Toyo pun cakap jugak benda yang sama plak tu, tu baru le kes nak jatuh menjatuh (sume orang dh tau dah, orang umno yang bagitau)...

Pastu aku bukak la plak Rumah Banglo yang dikatakan milik raja pasir di Setia Alam, bila aku bukak sama plak umah yang dekat dengan tempat kerja lama aku Proton Tanjung Malim, aku buktikan kt sini Klik Sini .. tengok serupa tak dengan rumah yang mamat sengal ni upload..?? Sengal -sengal.. Rupanya gambar copy paste jew.. sengal nye mamat Keris Putera ni..

No comments:

Post a Comment